erikssonj

1 Juli

Publicerad 2014-07-01 22:12:37 i Allmänt,

Var precis ute på kvällspromenad med Azzi och hade uggs, skidjacka och halsduk, tänker inte vara mainstream och klaga på vädret men ni kan ju förstå vad jag tycker. Just nu sitter jag och äter jordgubbar och ananas samtidigt som jag tittar på USA-Belgien, tror USA vinner men bara för att jag skriver så kommer antagligen Belgien vara i åttondelsfinal:)
 
Första hel dagen hemma på två veckor och jag har inte varit särskilt effektiv jag har gått på två promenader med min hund, varit och hämtat nya linser och ätit sushi med mamma till lunch. Är trött men ska försöka titta igenom alla bilder från Cannes och ladda upp några, godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela