erikssonj

Söndag 13 Juli

Publicerad 2014-07-13 19:02:56 i Allmänt,

Hej! Just nu sitter jag i kojan och bloggar samtidigt som jag snor grannens wi-fi. Mamma hade med sig min dator ner och efterom att vädret är dåligt blir det film i kojan. Dagen började med frukost på Aldos med Lovisa, det var del 1 av hejdå antar jag, förhoppningsvis ses vi i Stockholm också annars blir jag ledsen. Sen var jag, Louise, Ottie och Mamma på Falsterbo Horse Show och tittade på Grand Prixen. Det var en svensk som vann så stämningen var väldigt häftig. 
 
Ikväll vet jag inte vad som händer, jag ska ut och springa men mer än så vet jag inte, jag vet fortfarande inte hur man avslutar inlägg så hejdå
Det jag kommer sakna allra mest:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela