erikssonj

DAG 1

Publicerad 2014-07-24 23:07:57 i Mitt utbytes år,




Första bilden är där jag bor och andra bilden är från när alla gick med sina egna länder in till aulan.

Första hela dagen här i norwich och vi har inte gjort så mycket förutom fått en massa information. Imorgon är första dagen med lektioner och då ska jag även fixa en adapter som jag såklart råkade glömma. Allt känns bra och personerna i min grupp är roliga speciellt två norslar och en dansk, såklart blir man kompis med dem först även fast jag sa till mig själv att undvika folk från Skandinavien haha

Om en timme är det mat och jag är extremt hungrig så det ser jag väldigt mycket fram emot och efter det är det någon dans som jag inte ser lika mycket fram emot, 800 pers i ett rum, njaa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela