erikssonj

Inget

Publicerad 2014-06-23 20:52:00 i Resor,

Ingen bio och ett dåligt avslut på en annars bra dag. Direkt efter skolan så la vi oss på stranden till 7 då det var middag. Nu ligger jag i min säng och har både hemlängtan och tycker allt är sämst. Vill krama min häst och sitta i mitt rum och titta på vänner. Ett stort tjejgäng blir drama och jag vet inte vad jag känner inför det.
 
Det gör mig också orolig att jag har hemlängtan efter en vecka när jag ska vara borta i 10 månader. Jag åker om 29 dagar och det är så extremt läskigt att tänka på att jag helst undviker det. Nu ska jag duscha och muntra upp mig, godnatt och här är en fin bild på stranden klockan halv 7 idag, haha vad jag hör ska jag inte klaga med tanke på att det är 10 grader och regn hemma:)


Kommentarer

Postat av: Nebraska-Tyraaa

Publicerad 2014-06-24 11:29:32

Oroa dig inte föööör hemlängtan nu! Det kommer gå jättebra bara du säger till dig själv att det kommer gå bra:) du har bästa året i ditt liv framför dig, jag är så avis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela