erikssonj

Cannes

Publicerad 2014-06-22 12:33:59 i Allmänt,

Länge sen jag bloggade och hag vet inte om jag har sagt att jag just nu befinner mig i Cannes. Jag är här på språkkurs så skola på sommarlovet år vad jag just nu gör. Det är i alla fall jätte trevligt och jag är här med Ottie, Edda och Lovisa. Det är super fint väder men jag har varit sjuk den två senaste dagarna så har inte varit ute så jätte mycket vilket är tråkigt. Har tryggt i mig alvedon och hoppas jag blir bra så fort som möjligt.

Hemma om en vecka vilket är tråkigt men lite skönt, längtar efter Falsterbo och svensk sommar men vad jag har hört har ni inte så bra väder haha. Puss och kram nu ska jag bege mig mot stranden men här är i alla fall några bilder:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela