erikssonj

140529

Publicerad 2014-05-29 12:49:00 i Allmänt,

 
Klockan är snart ett och jag har inte gjort någonting vettigt förutom att titta på vänner och just nu håller jag på att återställa min macbook pro eftersom att jag måste lämna tillbaka min macbookAir till skolan. Det suger lite eftersom att proen är så tung och det är den jag måste bära med mig till USA... plus att den är mycket långsamare men men ska inte klaga.


Ingenting roligt står egentligen på schemat men jag måste till stallet och rida, sen ska jag även försöka packa ihop och putsa all utrustning. Om allt går som det ska åker Oscar på lördag:( så både häst och utrustning måste vara skinande rent. Ha en bra dag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela